22 September 2007

Iklaneka : Devian Dogma di Kuala Lumpur ---------- Entri Terbaru Di Bawah

Tajuk : Devian Dogma : Orang Minyak Mengganas
Tempat : Auditorium Taman Budaya Kuala Lumpur
Tarikh : 24 November 2007 (Sabtu)
Masa : 8.30 malam
Masuk Percuma
Bagi yang tertunggu-tunggu kehadiran kami di Lembah Klang, kami menunaikan janji kami. Datanglah beramai-ramai bawa anak bini, marka, girlpren, boipren, adik, abang, kakak, mak mentua, pak mentua dan semua yang anda kenal untuk menonton pementasan ini. Sila hebahkan pada orang ramai.

17 comments:

DeeN said...

Owh!
Selain tu, ada makan-makan, minum-minum percuma tak? Red karpet? Behind the stage?

Selamat menjadi orang minyak, bro!

Anonymous said...

oit..mat chop..x mau buat teater pasai buku ang kaa..?

Nunn said...

masuk percuma.... org malaysia kan suka cam ni

Butaseni@Wan Raja said...

percuma?ha baik baik aku akan datang dan bawak kaum kerabat dan member-member aku.nak bawak mak mertua boleh? :D cerita ni ada banyak unsur unsur seks ka?budak budak boleh tengok ka?ganas ka?nanti malam boleh mimpi mimpi ka?ha?ha?ha?ha?

Bunga Rampai said...

Syabas dan Tahniah!

Akan bawa satu kompeni, isyaAllah.

Salam.

artisticklytouch said...

Aku menunggu panggilan untuk ditransfer ke Berjaya Times Square, kalau dapat, boleh la aku melepak dgn hampa...

eh, boleh jumpa encik haa...ummmpp hik hik

bila hang buat buku Chorpe?

wanie_agk said...

aku datang. Pasti.

crunchyahcock said...

org minyak dia ensem wooooo.....

jinggo said...

aku pon nak p yengok la....
badan org minyak dia sasa ka tak......?????

Pegawai Khalwat said...

Nuraddeen
Makan minum percuma untuk ahli produksi saja. Red karpet takdak, back stage pass ada.

Anony
Tak mau.

Nunn
Sebab orang Malaysia suka la yang kami buat lagu tu.

Butaseni
Kenen lain macam nampak.

BR
Bawak jangan tak bawak. Terima kasih awal-awal.

Art
Yah.... boleh kami dapat bilik free kat sana. Boleh kan? Kan? Kan?
Kami tak mau suite, deluxe jadilah.

Wanie_agk
Sila o sila.

Ahcock
Ha ha.... no komen. Kali ni aku setuju dengan hang.

Jinggo
Pun aku setuju jugak.

artisticklytouch said...

show sehari ja ka? sorry fully booked!!! ada penginapan murah (wisma belia) di tasik titiwangsa, dekat dengan eyeon malaysia, lagi best! hehehehehe

Anonymous said...

Gudluck

pjoe said...

insyaallah
kalau kesempatan akan sampai la tuan hamba

24 nov tu hari apa ek?
sabtu?

Anonymous said...

Saya nak datang. Saya pencinta teater. Tapi saya dok jauh kat seberang Laut China Selatan. Masuk percuma ye? Ada tiket penerbangan percuma tak? Hehe.

Anonymous said...

Saya nak datang. Saya pencinta teater. Tapi saya dok jauh kat seberang Laut China Selatan. Masuk percuma ye? Ada tiket penerbangan percuma tak? Hehe.

Unknown said...

Kami pakar dalam perkhidmatan kewangan, yang menawarkan pinjaman tempatan / antarabangsa, menyediakan badan dilindungi dan pilihan pinjaman tidak bercagar kepada individu dan bekerjasama pada kadar pinjaman yang sangat kompetitif dan terma yang fleksibel untuk memenuhi keadaan kewangan. Ia tidak kira jika anda mempunyai skor kredit yang miskin, kita masih boleh menyediakan anda dengan wang tunai cepat untuk yang tidak dijangka Hubungi kami sekarang untuk cepat dan pinjaman yang berpatutan untuk memenuhi semua bajet dan keperluan. osmanmoneynservice@gmail.com

bullsindia187@gmail.com said...

DO YOU NEED A FINANCIAL HELP? ARE YOU IN ANY FINANCIAL CRISIS OR DO YOU NEED FUNDS TO START UP YOUR OWN BUSINESS? DO YOU NEED FUNDS TO SETTLE YOUR DEBT OR PAY OFF YOUR BILLS OR START A GOOD BUSINESS? DO YOU HAVE A LOW CREDIT SCORE AND YOU ARE FINDING IT HARD TO OBTAIN CAPITAL SERVICES FROM LOCAL BANKS AND OTHER FINANCIAL INSTITUTES? HERE IS YOUR CHANCE TO OBTAIN FINANCIAL SERVICES FROM OUR COMPANY. WE OFFER THE FOLLOWING FINANCE TO INDIVIDUALS- *COMMERCIAL FINANCE
*PERSONAL FINANCE
*BUSINESS FINANCE
*CONSTRUCTION FINANCE
*BUSINESS FINANCE AND MANY MORE:
FOR MORE DETAILS.CONTACT ME VIA.
Contact Our Customer Care:
EMAIL: :bullsindia187@gmail.com
(CALL/WHATS APP) :+918130061433
Our services... Guaranteed 100%