19 August 2008

Teater 'Hiroshima' oleh Dewan Budaya, USM


Teater Hiroshima arahan Senibayan oleh Dewan Budaya, USM. Singgah blog Bakawalee-Te.Ta.Mu. untuk rebiu lanjut.

18 comments:

Butaseni@Wan Raja said...

best.memang power

Super Nia Hana said...

tah naper tetiba watashi nk cakap

MAMAT YG DUK ATAS BANGKU TU HENSEM
a


ahahahaha

pjoe said...

mcm mawi

blackpurple @ jowopinter said...

Siapa mamat yang kelihatan kacak itu ek?

artisticklytouch said...

mamu...ha ha mamu tuh ha ha

Mr PenyuBiru said...

control macho aa mamat tu.hehe..

Pegawai Khalwat said...

Butaseni
Hang pun bole.

Hana
Aha... aku tau hang berkenan.

Pjoe
Tapi bukan Mawi.

BP
Pelakon drama Tivi part time.

Art
Hang pun patut bole jadi mangsa bom.

Penyu
Dia tak perlu kontrol, dia memang macho. ha ha ha....

Unknown said...

itu mamat boleh d ketengah kan bakat jd pelakon filim....

btw, selamat menyambut hari merdeka dan menjalankan ibadah puasa.

Amiene Rev said...

Jika suatu hari
aku boleh menghadiri teater
yang ingin aku lihat
ialah...
ialah...
apa pun yang best!

crunchyahcock said...

pertama kali ku lihat komen yg x seberapa didalam entry mu wahai dewa....

Ku Keng said...

Salam,

Selamat beribadah Ramadhan, semoga pencapaian KPI pada tahun ini lebih hebat dari terdahulunya.

Sastri said...

wow... gambar tu gambar PK ke?

AL-BIMA SAKTI said...

salam;

selamat berpuasa...

Puteri Ezza said...

Assalamu'alaikum o0o assalamu'alaikum...

Dah bangun sahur ke belom? Selamat berpuasa ye.

Bunga Rampai said...

Salam Ramadhan Bro, dan selamat menunaikan ibadah puasa dengan lebih baik berbanding yang lepas.

Pegawai Khalwat said...

Halogamora
Dia dah berlakon drama tivi, kalau ada masa dia belakon filim lak nanti.

Amiene Rev
Ha... mai... sila o sila.

Akok
Define komen tak seberapa?

Keng
Insyaallah. Nak lebih hebat kena usaha.

Sastri
Dok aih. Tu member PK.

Al-bima Sakti
Selamat jua.

Puteri Ezza
Uihh... time nak sahur pun sempat blogging lagi. Blogger tegar ni!

BR
Insyaallah.... sama-samalah kita.

artisticklytouch said...

award yang bernama tag ha ha dah amek kan

R@duan said...

macam kenal la bro no ni.cikgu hamli kan?