10 March 2010

Tak Dapat Konek

Di sebuah pejabat, seorang pekerja wanita bercakap kepada seorang teman pekerja wanitanya, sambil didengari secara curi oleh seorang pekerja lelaki yang miang.

Wanita 1 : Aku ni dah 3 hari tak dapat konek.

Wanita 2 : Eh, semalam aku dapat konek ok je.

Wanita 1 : Benci betul, bila masa kau dapat konek?

Wanita 2 : Waktu rehat. Mana ada orang kat opis waktu tu.

Kemudian Wanita 2 pergi meninggalkan Wanita 1. Lelaki miang merapati.

Lelaki Miang : Aku dengar kau tiga hari dah tak dapat konek.

Wanita 1 : Dengar pulak kau ni. Kenapa? Kau boleh tolong ke?

Lelaki Miang : Tolong bagi konek?

Wanita 1 : Yelah. 'konek'kan PC aku ni. Dah 3 hari aku tak boleh Facebook ni.

Lelaki Miang : Lain kali sebut betul! Connect bukan konek!

Wanita 1 : ???

6 comments:

Lenny Erwan said...

hahaha .. tajuk panas gila..

hari tu dalam bangsawan Cheng Ho, waktu scene Cheng Ho (Que Haidar) potong "anu"nya demi kesetiaan kepada raja - kita orang gelar scene tu "Disconnection scene" heheheheh....

.:HalogAmora:. said...

siapa kata lelaki x bz body? haha

patungcendana said...

keji!!!!!!!

errr.....siapakah lelaki miang itu?

puteri_cekak said...

ahahahahhaahhahaahahahahahaha

Amiene Rev said...

gangguan teksual. haha.

Super Nia Hana said...

setuju dgn gangguan teksual..
ahahahah

bebetul marah lelaki miang tuh
ahahahhaa