03 January 2012

Tahun Baru, Cerita Lama?

Dah masuk tahun 2012, tahun baru. Aku masih berhutang rebiu. Bukan malas nak rebiu, tapi rasanya macam dah tak ingat dah dah tak panas.

Tahun ini pun tidak pasti teater macam mana dah nak dibuat. Nak mengekalkan status quo? Atau mencari idea baru. Idea tu banyak, tapi teater bukan kerja seorang diri. Ada pasukan bersama aku. Mampukah?

Awal tahun dah banyak persoalan. Sepatutnya sudah ada resolusi.

4 comments:

.:HalogAmora:. said...

baru nk fikir2? haha

selamat tahun baru.

Pegawai Khalwat said...

Halogamora
Tak sempat nak fikir. ha ha ha

rena said...

takper, sekurang-kurangnya kita tau ada bnda yang perlu kita pikir untuk tahun ni

:)

Bunga Rampai said...

Salam, semoga segala urusan dipermudahkanNya, sukses jua apa yang diusahakan, dan tabah sabar menghadapi cabaran.

Selamat tahun baru :)