28 December 2009

Ghouse = Mahathir

Ghouse = Mahathir

Itu kata seorang sahabat aku.

11 comments:

Chegu Peace said...
This comment has been removed by the author.
Chegu Peace said...
This comment has been removed by the author.
Chegu Peace said...

Ni dok pikia` ni tang mana sama...

Ghouse ktrunan Afghan, Tun kturunan Shah Rukh Khan,

Ghouse ada jambang, Tun nampak muda bila muka dia brsih brcuko`

(lani Omar Bidin,Pak cik Adnan Husaini pun cuko` tu yg muka depa nampak muda mcm Lan Chin)

Ghouse keding, Tun ada gak isi,


tgh pikia` tang mana kata Ghouse= Mahathir?

Pegawai Khalwat said...

Chegu Peace
Cuba jangan lihat pada fizikal saja. Nak tau detail, tanya abang long hang.

abang long hang said...

ciri-ciri Tun Matahir

puteri_cekak said...

sama ka?

artisticklytouch said...

inilah entri hang yang paling poyo

Chegu Peace said...

alamak....? Abang Long apa dia hehehe

Seribudi said...

entah lah... kalau dari sudut pemikiran mereka memang sama ... sama mereka kat bila berfikir kenyit mata sorang yang sorang lagi 'apa ka nama...' tapi itu la yang akan kuar dari mulut ... kalau selebihnyer mungkin dari sudut memikirkan bagaimana nak peningkan kepala orang melayu... coz semua melayu macam tak berapa cerdik buat depa ... (entah la..)

Chegu Peace said...

harap prof Ghouse tak jadi lagu ni

The Island of NAMOYAKI, said...

..potong, potong potonggg potong, potong potong.. potong..
potong sajelahhh (main kompang, kepak kepuk)

tuklarlah kepada Broadband, 'yang tu pak aji sukaaa...'