08 July 2009

Ulasan Yang Terpulas - Mencari Juita

Tak terulas, kerana aku sibuk mengiringi krew Selamat Pagi Malaysia di program Penang Matra Buana 2009.

Tukaran akan datang - Bicara oleh L.E.Q.I.U. Penang Free School.

10 comments:

Anonymous said...

nasib baik la hang tak pi....
andai aku tau....
aku juga takmau pi....
4 jejaka nak tunjuk hero meredah banjir menggunakan pacuan 4 roda....{produa kembara}
konon2 nak makan keow teow sup....
terpaksa berpatah balik....

Anonymous said...

Oooo.. depa nak pi makan keow TeoW supppp....

ingat kan depa nak balik....

patut la depa tak lepaiah nak pi, niat nak pi makan sorang pasai tak ajak kawan-kawan pi makan sama-sama,

padan muka, balik LOy sajaaa, kah kah kah...

ada la 1 dewan sangkut malam tu, budak2 ACMS saja dah kat 70 orang, (2 bas), lapaq gila punya teketaQ-ketaq...

yang brader pakai spenda tolak kreta tu sapa haa?

eooouuuuwwwww......

Anonymous said...

i suker giler kat sorang brader tu, dia asyik jeling-jeling ajer, apsal la dia tak datang kat i,

banyak masa lak tu...tunggu ujan lama giler

semenet pun dia tak datang

huwaa

Pegawai Khalwat said...

Hoi, dok pakai anony tak reti nak letak nama ka?

artisticklytouch said...

ini komen untuk mencari juita ke?

tegezoot said...

"kenapa jadi begini!" dialog mencari juita

jinggo said...

yang aku tau....
aku lena sampai pukoi 4 baru balik.......

best betoi lena masa tu........

Anonymous said...

alamak....sorry usop...anony yg atas sekali dari WAK...
lupa nak inform...



KENAPA JADI BEGINI!....

NAMOYAKI said...

rugi usop tak dak,

kalau tidak, buleh dok kat situ 'dipaksa' untuk berfikir dari jam 11:00mlm - 3:00a.m,
4 jam,

'segalanya mungkin'

Chegu Peace said...

kan patut sume johan negeri dpt p kebangsaan. tahun lepas wakil Penang takde, adakah tahun nisama gak? ke sejarah bkal brlaku..
yang pastinya...