22 September 2007

Iklaneka : Devian Dogma di Kuala Lumpur ---------- Entri Terbaru Di Bawah

Tajuk : Devian Dogma : Orang Minyak Mengganas
Tempat : Auditorium Taman Budaya Kuala Lumpur
Tarikh : 24 November 2007 (Sabtu)
Masa : 8.30 malam
Masuk Percuma
Bagi yang tertunggu-tunggu kehadiran kami di Lembah Klang, kami menunaikan janji kami. Datanglah beramai-ramai bawa anak bini, marka, girlpren, boipren, adik, abang, kakak, mak mentua, pak mentua dan semua yang anda kenal untuk menonton pementasan ini. Sila hebahkan pada orang ramai.

16 comments:

nUr@dDeEn said...

Owh!
Selain tu, ada makan-makan, minum-minum percuma tak? Red karpet? Behind the stage?

Selamat menjadi orang minyak, bro!

Anonymous said...

oit..mat chop..x mau buat teater pasai buku ang kaa..?

Nunn said...

masuk percuma.... org malaysia kan suka cam ni

butaseni said...

percuma?ha baik baik aku akan datang dan bawak kaum kerabat dan member-member aku.nak bawak mak mertua boleh? :D cerita ni ada banyak unsur unsur seks ka?budak budak boleh tengok ka?ganas ka?nanti malam boleh mimpi mimpi ka?ha?ha?ha?ha?

bunga rampai said...

Syabas dan Tahniah!

Akan bawa satu kompeni, isyaAllah.

Salam.

artisticklytouch said...

Aku menunggu panggilan untuk ditransfer ke Berjaya Times Square, kalau dapat, boleh la aku melepak dgn hampa...

eh, boleh jumpa encik haa...ummmpp hik hik

bila hang buat buku Chorpe?

wanie_agk said...

aku datang. Pasti.

crunchyahcock said...

org minyak dia ensem wooooo.....

jinggo said...

aku pon nak p yengok la....
badan org minyak dia sasa ka tak......?????

Pegawai Khalwat said...

Nuraddeen
Makan minum percuma untuk ahli produksi saja. Red karpet takdak, back stage pass ada.

Anony
Tak mau.

Nunn
Sebab orang Malaysia suka la yang kami buat lagu tu.

Butaseni
Kenen lain macam nampak.

BR
Bawak jangan tak bawak. Terima kasih awal-awal.

Art
Yah.... boleh kami dapat bilik free kat sana. Boleh kan? Kan? Kan?
Kami tak mau suite, deluxe jadilah.

Wanie_agk
Sila o sila.

Ahcock
Ha ha.... no komen. Kali ni aku setuju dengan hang.

Jinggo
Pun aku setuju jugak.

artisticklytouch said...

show sehari ja ka? sorry fully booked!!! ada penginapan murah (wisma belia) di tasik titiwangsa, dekat dengan eyeon malaysia, lagi best! hehehehehe

C.Maurinho said...

Gudluck

Nezjoe said...

insyaallah
kalau kesempatan akan sampai la tuan hamba

24 nov tu hari apa ek?
sabtu?

Puteri Ezza said...

Saya nak datang. Saya pencinta teater. Tapi saya dok jauh kat seberang Laut China Selatan. Masuk percuma ye? Ada tiket penerbangan percuma tak? Hehe.

Puteri Ezza said...

Saya nak datang. Saya pencinta teater. Tapi saya dok jauh kat seberang Laut China Selatan. Masuk percuma ye? Ada tiket penerbangan percuma tak? Hehe.

Indiabulls Housing Finance Pvt Ltd said...

Kami pakar dalam perkhidmatan kewangan, yang menawarkan pinjaman tempatan / antarabangsa, menyediakan badan dilindungi dan pilihan pinjaman tidak bercagar kepada individu dan bekerjasama pada kadar pinjaman yang sangat kompetitif dan terma yang fleksibel untuk memenuhi keadaan kewangan. Ia tidak kira jika anda mempunyai skor kredit yang miskin, kita masih boleh menyediakan anda dengan wang tunai cepat untuk yang tidak dijangka Hubungi kami sekarang untuk cepat dan pinjaman yang berpatutan untuk memenuhi semua bajet dan keperluan. osmanmoneynservice@gmail.com