13 April 2009

Monodrama 'Manusia Raja' - Iklan


Jemputlah datang beramai-ramai!

12 comments:

Sengal Ubi said...

aku suka poster kau. ringkas tapi menarik.

kenapa kau buat monodrama masa aku tengah peperiksaan akhir semester. rugi sungguh aku rasa tak dapat tengok!

Unknown said...

ayak!! header tu....

unforgiven 3

The
Entertaining
Art
To
Entertain
Royals(?)

!^_^

Pegawai Khalwat said...

Sengal UbiTerima kasih. Tapi ada orang kata nampak murah.

KodokYa. Betul.

Akronim tu tak betul.

artisticklytouch said...

kodok, more like

The
Enlightining
Art
To
Entertain
Rakyat

Aloy Paradoks said...

jika aku punya sumber kewangan yang memberansangkan,,,,mahu aku terbang kesana..

Sengal Ubi said...

mungkin nampak murah pada orang yang bukan seusia, tapi bagi orang seusia aku, nampak artistik.

JKKN Penang said...

BUKTIKAN SESUATU...HILANGKAN SUNYI PENTAS TEATER DI TBN PP

Pegawai Khalwat said...

ArtOh yeah....

AloyKalau hang bole terbang, tak payah pakai sumber kewangan.

Sengal UbiArtistik dan bermakna. Tapi bagi orang pemasaran, ia tak cukup untuk menggamit audien.

JKKN PenangPentas TBNPP dah tak sunyi lagi. Lepas festival aku boleh rehat.

Sastri said...

nak tengok tapi jauhhh...

Bunga Rampai said...

Saya juga suka poster tu - ringkas tapi menyentuh jiwa saya.

Nak tengok tapi alahaaaii ...

Moga sukses - saya tunggu ulasan terpulas.

Salam :)

Melody M. said...

Kedengaran menarik. Haih. Rasa rugi tak boleh pergi tengok. Semoga semuanya lancar ok.

puteri_cekak said...

best aku dah tgok...unik sungguh laaa