06 April 2009

Sos Tomato

Apa perasaan kalian, bila seorang manusia dengan muka ganas, suara garau, bahasa yang digunakannya kasar.

Tapi bila makan ketang goreng, dia cicah dengan sos tomato.

Sos tomato!

Aku ingatkan makan dengan sos cili yang pedas tu.

9 comments:

Sengal Ubi said...

Manusia ada pelbagai perwatakan. Ini yang dikatakan perwatakan luaran dan dalaman.

Aku dah mula berjinaak dengan monodrama. Bagi aku, ini platform terbaik aku luahkan perasaan. Sebab aku jenis memendam rasa. Tapi idea kau bertukar pengarah dan pelakon yang sama memang menarik. Aku nak cuba di UMP.

Kak Nyda ada bagi tahu aku pasal Rekaan Utama bulan 5 nanti. Jangan lupa jemput aku tengok. Aku ucapkan yang terbaik untuk kau.

Amir Senandika.

aloy_paradoks said...

sos tomato sedap bro,,masam2 sket.

jinggo said...

hang tau apa.....
sedap la....

artisticklytouch said...

hang kata kat jinggo (bukan nama sebenar) ka???

ish...ish...ish..jinggo...jinggo...*geleng pala* aku pun makan sos cili...

Anonymous said...

jinggo (bukan nama sebenar)! makan sos cili lah wei..

-KC- ahmadfadli.wordpress.com

Pegawai Khalwat said...

Sengal Ubi
Luahkan perasaan tak apa. Tapi jangan syok sendiri.

Aloy
Masam-masam tomato aku tak suka. Aku suka masam-masam pelam/mangga/pauh muda.

Jinggo
Aku tau. Aku makan sos tomato gak, tapi campur dengan sos cili.

Art
Dok aih. Aku tak kata kat dia sorang.

KC
Ya, dia makan cili padi.

Anak Antu Seni said...

aku makan botol sos

zul rahman said...

sos tomato?

hmm,
tomato,

jus tomato maintain kulit muka bagi lincin,

kalau buah tomato bagi suara steady,

kalau sos tomato, mesti dia nak kontrol macho la,

sos cili tu tak baguih sebab ada cuka, cuka tajam pulak tu,
cuka buleh bagi putuih urat peruttt oooo...

rasanya mamat tu tau la,...

sinaganaga said...

aku suka makan sos tomato. :)