09 March 2007

Imejan Teater "Menyerahnya Seorang Perempuan"






Teater "Menyerahnya Seorang Perempuan"
Karya Usman Awang
Arahan Suhadai Hassan
Psss..... pun aku tak tengok habis. Rasanya semua teater bulan ni aku tengok tak habis.

4 comments:

ann nurbaya hassan said...

nasib baik abg chorpe x tgk habis teater ni....
sorry to say....TAK MENARIK LANGSUNG UNTUK DI TONTON!!!!! no offence k....
bukannya ape....diorang ni blajar 3 thn kat sini, tapi hasilnya.....
tepuk dada tanya selera.....

artisticklytouch said...

haiyooo nurbaya...apakah yang telah dilakukan oleh pengarah ini??? bangsawankah?? purbawarakah?? ha ha tiang-tiang itu memang berwarna purplekah?

Pegawai Khalwat said...

Ann
Kita tengok orang macam tu. Orang tengok kita pun macam tu jugak.

Art
Tiang tu gel lampulah!

artisticklytouch said...

Mesti untuk membangkitakan rasa-rasa purple dalam jiwa perempuan itu. Apa katamu Blackpurple?