16 March 2007

Imejan Teater 'Raja Lawak'





Teater 'Raja Lawak'
Karya Zakaria Ariffin
Arahan Hafiz Mohamad
Seperti mana semua pementasan sebelum ini, yang ini pun aku tengok tak habis.

7 comments:

.:HalogAmora:. said...

ini kes cite x menarik la ye. sama mcm raja lawak astro kan.

brp hg tiket teater kat sane?

Pegawai Khalwat said...

Halogamora
Bukan kes cerita tak menarik, tapi ada komitmen lain.

Harga tiket range antara RM3 ke RM5. Kalo teater inggeris range RM10 ke RM25.

Pssss.... yang menang raja lawak tu member aku tau.

bunga rampai said...

Aduh, kesiannya tersangatlah sibuk!

Johan raja lawak tu member? Belakon teater juga? hisy, menyibuknya saya.

Salam.

Pegawai Khalwat said...

BR
Ya... dia berlakon teater juga, tapi bukan di sini saja, di mana-mana. Dia orang susah, RM200 pun dikira banyak pada dia.

Dia bukan setakat berlawak saja, tapi berlakon serius pun bagus juga.

Dia bekas Pelakon Lelaki Terbaik Festival Teater Kebangsaan.

artisticklytouch said...

ya ya dia member aku juga...for the record, sebelum dia menjadi juara, semasa dia miskin hina dulu pun aku mengaku dia member kan PK kan

Pegawai Khalwat said...

Art
Macam LKA? Ha ha ha ha ha!!!

artisticklytouch said...

pak ang