06 April 2007

Imejan Pertama Teater 'Devian Dogma'


Watak-watak utama Devian Dogma

Rakan-rakan produksi yang membantu

Set sedang dirobohkan


CSI?


Rupa set tanpa cahaya. Meja tu bukan set, sementara saja.

(Imejan semasa persembahan di ambil oleh orang lain. Nanti aku muat naik).

13 comments:

bunga rampai said...

Nak baca ulasan terpulas :)
Salam.

Pegawai Khalwat said...

BR
Isshh... nak ulas pementasan sendiri, rasa janggal pulak. Tapi kalau nak ulas feedback tu kira bolehlah.

jinggo said...

cerita ini ada lah cerita 2 lapis yang terbaik di dalam abad ini..........
kerana tejo adalah watak yang paling menonjol...........
( tapi lepas show la)........

set dia pulak agak ok la jugak.........
pengarah ini kena belajar lagi banyak dari pereka set cita AYOB.....

YANG WANITA CANTIK TU................ ooookkkkk laaaa.........

Pegawai Khalwat said...

Jinggo
Makan dalam..... dalam....

jinggo said...

betoi aku cakap.............
hampa semua kena tengok cita AYOB.........

set dalam cita tu memang yang terbaik di muka bumi yang pernah aku tengok.........
menurut cita yang aku dengaq dari kawan-kawan..........
pereka set tu adalah org yang terulong, ternama, gemilang dan terbilang.........

tapi bagi aku la set devian doqma ni memang mempunyai maksut yang tersirat dan ada makna nya bagi mereka yang suka berfikir.........
kepada mereka yang tak suka berfikir tu.......... macam PK cakap la kan.... makan sajalah makanan yang terhidang.............
sebap makanan yang sedia terhidang dari DEVIAN DOGMA sudah cukup menyelarakan..... (boleh meleleh iyaq lioq)....... dan mengenyangkan...........

Pegawai Khalwat said...

Jinggo
Dalam!

jinggo said...

pasai apa dalam devian dogma ni bomoh dia agak tak elok...........
setahu aku la bomoh yang selalu jumpa artis dan vvvvip ni memang mementingkan imej dan pesonaliti yang kemas dan menarik.........

aku ada beberapa lagi kemuskilan........ tapi buat masa ini cukup lah........
tunggu kehadiran aku di lain masa.......

tahniah pada semua yang terlibat dalam DEVIAN DOGMA..........

Pegawai Khalwat said...

Jinggo
Bomoh tak elok? Saja aku nak stereotaip kan.

Musykil? Syimpan dulu.

artisticklytouch said...

ha ha dah aku agak set hang...

apa yang bestnya set ayob? takda imejan ka?

sikit plak production team...alahai rindu pulak suasana itu.

jinggo said...

kenapa ada yang pakai baju tebalik ha...............
kenapa digantong-gantong tiang kayu tu................

Pegawai Khalwat said...

Art
Set miskin... haha... miskin-miskin pun rasanya ni la set paling mahai aku pernah buat.

yang bestnya set Ayob, member hang yang cakap berulang tu yg design. Dan seperti biasa.... hang tau la kesudahannya.

Sori tak ada imejan. Aku ingatkan depa dah setel dgn mamat Panglima Putih tu utk semua imejan; bergerak dan kaku.

Jinggo
haha.....

tegezoot said...

Tanpa Tengkorak, Jenglot dan Pereka Set yg membawa hati yg luka. Devian Dogma kekal dalam kamus.

jinggo said...

kamus apa ha.....
kamus dewan bahasa dan pustaka.....
kamus dwi bahasa ka..............
atau kamusssss.........