16 March 2006

Kisah M

Bab 1

V : M, lepas ni bila pelakon ni lalu kat sini, 'tap tap', hang buka general terus.
M : Okey!

Dan pelakon pun masuk.

V: Oi M! Mana lampu?
M: Hang tak kata 'tap tap'!
V: Mo#%^* F@#%&$ !!!!

Bab 2

M: A, nak angkat partition ni ka A?
A: (Senyap)
M: Oi, partition ni nak angkat ka?
A: (Senyap)
M: A, partition ni nak angkat ka? Satgi aku tak angkat hang jangan marah aku pulak!
A: M…….. yang tu kotak. Yang tinggi ni partition……..

Bab 3

Menggunakan walkie-talkie

M: Okey A, standby untuk intermission, standby intermission, standby intermission.
A: M….. la ni dah intermission pun!

Bab 4

C: Hang kena ubah lampu tu mai belah ni.
M: Lampu tu?
C: Ya.
M: Belah ni?
C: Ya...
M: Lampu tu mai belah ni?
C: Ya…
M: Nak kena ubah?
C: Ya!
M: Nak kena ubah?
C: Ya kena ubah!
M: Nak kena ubah?
C: Ya!!!
M: Lampu tu kena ubah?
C: &%$#@*^@!!!

Nota : Tak semestinya ada kena mengena dengan yang masih hidup atau telah ajal.

7 comments:

tujuh86 said...

Aku akan terkejut kalau M masih hidup lagi. Hah!

gitartong said...

Kita harus lebih memahami dan banyak bersabar dengan M.

Pegawai Khalwat said...

Ha ha ha.....

M masih hidup dan aku sudah sangat memahami dan bersabar dengan M.

Ha ha ha.....

sinaganaga said...

Bagi aku jaga follow spot weh!!!! Aku suka main2 dengan menatang tuh...

Fog machine, hang guna dak weh untuk pementasan kali ni?

Pegawai Khalwat said...

Ha ha ha.... betul! Aku pun suka. Bole penaya org dengan on/off atau melarikan lampu ikut suka kita.

Fog machine? Takdak... aku pakai asap kemenyan dengan gaharu saja. Nak jimat kos.

kunci hilang said...

M-mmmmmmmmmmmmmmmmemang istimewa.

artisticklytouch said...

aku tau sapa M!!!! aku tau sapa M!!!! aku juga terpaksa hidup bersama M! M, hang memang hebat!!! hanglah terbaik. M....M.... mcm manalah aku boleh terberkawan dengan hang???

M! aku ingatkan, tua-tua nanti bila aku tengok muka anak cucu aku bosan ja, aku bukak cite pasai hang, mesti depa gelak guling2